Monday, August 16, 2010

#140...kata hati

JieJah's Say...

**Perhatian.Warning!**
Tatkala anda membaca post ini,
its a sad & expression post, but as the contents is very dearly to me,
and this post is in dual language.

to whom who read this,
may i remind you that this post is very personal to me.
i appreciate it if you would not talked about it when u saw me anywhere, or any other day that we'll meet. this post is a therapy, of me expressing my feelings and emotional. As i kept it away long, i must to do this for me to move on.

**

Monolog aku sendirian memikir pelbagai masalah yang melanda.Pada siapa aku ingin berbicara aku tidak pasti tp adanya blog ini hati ini tidak akan kesunyian lagi.

Work.Kerja

Aku bahagia sekali dengan pekerjaan ku skrg. susah untuk saya luahan kan mungkin cara terbaik saya boleh luahkan
saya budak perempuan yang LUCKY dpt perkerjaan dlm industry permotoran.

Yes its seem akward at first but im elated as this industry teach me a lot in communication with media,
learn a bout the 3rd expensive car in the world and many more. To ma boss i say thank you again for giving me an oppurtunity

pada kamu kata aku poyos or berlagak

biler aku info di mane aku kerja ku akan kata di PORSCHE bukan Auto Eurokars (Zaman sebelum SIME DARBY)
jika kamu fikir aku berlagak,
dari tulus hati ini..aku x terniat begitu aku cuma lebih senang bercakap hanya sekali x perlu di ulas dgn panjang lebar. jika kamu kenal aku, aku senang bercakap dengan shortcut cz ianya ngan pantas dan padat..

rakan kerja.(Buat certain people)

Jika kamu x mau bercakap dgn saya
Saya redha. Saya maafkan semua kesalahan mu
Maafkan mata saya yang nampak segala perbuatan mu
Jika itu yang kamu mahukan
saya dengan senang hati akan melakukannya

Kamu dgn saya
Hanya kerja
bukan sahabat..
Aku kenal nama
tp ku x ingat
akan...rupa.

Bonus.

Aku masih x kenal apa erti bonus
Aku ingin tp xde rezeki lagi.
ku keluh sendirian.

kawan. friend

Hati saya kalu di imbas, acap kali dilukai oleh insan yang bernama kawan
benar kata org kawan yang sebenar susah untuk di cari
itu saya akui..menolog aku sendirian!

I admit to myself im a bit LEPAS but im plain honest with ma self and i dont keep grudge to ma self. (cz i dont beleive in that)

If i say i will be there trust me i will but dont ever accuse me to smthg that i didnt do.

This year i have sequal incident that broke ma heart, i may forgive i wont forget

why a best fren more than 10 year can hurt a fren feeling by saying something like throwing fire in the bushes and end up hiding to keep yer secret from other. hey, i can see that but to other i pray so you all may see.
I keep ma silentt coz i dont want to make thing worst but she keep on testing ma patient..latest you seem like to sneak around ma back like a snake and ask people around without thinking that some how i will know it too.
For GOD sake! If you are fren that you said so, you should ask me instead of asking other people.

To ma eye to seems like having an agenda..

To this fren, i wish u well.

On other hand i..
i really miss ma other fren, why i feel you all running away from me.
why?

is it the status now..?
or the history that happen before this?
I really wish that could not happen and i really miss talking nor sms to u.


hati.heart

Hati ini banyak kali di duga dengan dugaan, onar, cabaran dan sebagainya.
post ini sekadar luahan rasa.
Acapkali apa yang ingin diperkatakan akan jadi salah interprasinya
tiap kali itu terjadi, air mata jadi pememan yang setia.

Puasa 2010

sgt menduga..
kesihatan tidak seperti dahulu..
kurus melengkung tanya pada doctor
katanya saya normal
kata hati saya ini x normal

Ya Allah! Ku mohon ampuni segala perbuatan ku
hanya menduga dan aku hambanya hanya
mampu berserah dan bertawakal.

Amin.
Di ingatkan post ini hanya luahan hati agar saya dpt meneruskan inspirasi untuk kemudian.

p/s: Ari isnin mmg ari yang di cipta untuk melukakan dan melahirkan rasa amarah, saya benci isnin!

tp saya suka isnin. buat amse sekarang saya sgt suka lagu eminiem fet raihana. seakan dekat lagu itu dgn saya.

No comments: