Friday, August 20, 2010

#149... Perasaan.

Saya tidak tau mane saya patut mulakan dahulu
tp saya rasa kosong

Saya sendiri pelik
Jgn di tanya kenapa
Saya sendiri pelik

Mungkin tarikh keramat makin dekat buat saya gemuruh
atau macam-macam benda dalam kepala saya buat saya pening

Apa yang diinginkan tidak mungkin jadi kenyataan
dalam alam nyata - xper lah lain kali
dalam hati - sabar yea jiejah oi xde rezeki.

Mungkin dalam hati terguris dengan pelbagai kisah duniawi yang berlaku
dalam alam nyata - yea tue semua salah saya
dalam hati - ku rasa xde saper peduli

Mungkin saya sangat penat dan selalu sakit jer sekarang
dalam alam nyata - you da kurus da skrg
dalam hati
- mungkin kot rehat kan hati, kepala dan perasaan

** segala yang mungkin hanya nukilan yang tidak di sengajakan
xde kena mengenakan sesiapa pun, mahu yang hidup atau yang mati

wassalam.

p/s: ....
Wahai selsema sila pergi ...saya tak tahan
Wahai gastrik pergila, perut saya x selesa...

No comments: