Friday, September 17, 2010

#178... Hari Kemenangan

Tatkala, menatap kerja yang melambak-lambak,
Tergerak hati untuk mengupdatekan blog ini..
Bagi saya tahun ini agak berbeza kerana beberapa sebab, saya demam di Hari Raya, jerawat cinta saya tidak teragak2 kuar pada hari kemenangan, Makin sunyi raya tanya Tok Mak dan Tok Bak saya.., raya ini jua bak kata ma auntie saya sudah ada title the funny thing is me pun baru perasan hehheeee  (: "gelak chomel" if not sure the soalan cepumas akan ditaburkan kepada ku.. -___-""
I had a lot of fun with ma auntie's and uncles...plus family  yang me x pernah jumpa pun ada. Another different raya yet much quiet compared before. Me bersyukur pada Ilahi kerana membuka hati and mata betapa beruntungnya saya masih mempunyai mereka.. (:




tatkala mata melihat 
telinga mendengar
bait-bait ayat
bersahutan kedengaran
hatinya kosong melihat kenangan
walaupun sepi, tapi ia bermakna
hati merindu tidak terperi
menatap kasih di aidilfitri..
JieJah's Say...saya amat bersyukur, Amin

No comments: