Tuesday, September 13, 2011

#603...Aku yang penakut!

Taken from Yuna's song.

This is one of my favorite song. Till now it still stuck on my mind. Maybe some of you won't understand this I don't mind. This is something related to my daily life..


Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucapkan tak pernah engaku tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan
.
.
.
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku

Dan lyric ini masih lagi bermain di benak fikiran ku :)
Mungkin juga ini kebenarannya..
Namun hati pedih sbb tak sempat bergambar ngn Yuna..Ish! Maybe some other time.


*aku belajar pelbagai benda hati,
Pembuka hati dan minda. Ya Allah. Tabahkan hati, kuat kan semangat Ku Ya Allah, sesungguhnya aku memerlukan sokongan me untuk meneruskan perjuangan ku!" Amin..


Sent from my BlackBerry® wireless device

No comments: