Sunday, June 3, 2012

#674...Dan Sebenarnya

Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang sering tidak bersyukur.


Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang cepat berputus asa.


Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang paling lalai dalam amal ibadatnya.


Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang paling mudah menilai orang lain.


Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang paling lemah imannya.


Nampak sahaja saya begini,
sebenarnya sayalah orang yang paling lancang berkata-kata.


Namun itulah sebabnya saya begini,
Saya masih berusaha untuk menjadi yang terbaik,
Mungkin tidak dipandangan manusia, cukuplah pada pandangan Allah.




JieJah's Say... Some people come aand they go as they please. To me alll i can give is only a simple pray for they own happiness. On my side, its been a while i didnt think or do anything for myself. Too many other thing i need to do now to make sure i can survived. im guessing this is the best way for me. Pray for the best and Insyallah He shall guide me thru. Amin

No comments: