Monday, April 11, 2011

#357...Sampai waktu itu

Pelbagai watak dalam dunia,
Dari watak baik ke jahat,
Di lihat oleh mata kepala sendiri,
Ada yang gembira dan yang buat saya sedih,

Pada saya niat mesti,
Baik dan buruk datang dari hati,
Makin hari saya meniti,
Makin itu yang menanti...

Yea..
Saya tau awak akan membaca ini,
Saya ingin bagitau dunia,
Hanya Allah tau niat ku yang sebenar,
Secara tulus ku mengaku ku salah,
Tapi ku berjaya mengubah diriku..
Malangnya engkau cuba mencari duri,
Silapnya engkau sendiri yang mengubahnya..

Dan ini doaku
"Sesungguhnya aku ingin engkau rasa betapa luka hati saya selepas apa yang ku buat untuk mu,"...

Sebelum ku lupa,
Biler ku tunjuk siapa diriku yang sebenar,
Jangan sekali kau sesali apa yang kau buat,
Ingat dunia ini berputar seperti bola
Dan engkau masih mentah dalam dunia roda...

Ini kata ku,
Jangan cakap ku x pernah berkata apa,
Dan ini tidak sedikit mengubah apa yg ku rasa...Kerna engkau buat jiwa derita.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: