Wednesday, November 16, 2011

#633...Less expectation and keep on going!

Ada kala saya tersungkur,
tapi saya bangkit tanpa rasa benci di hati

Ada kala saya menangis,
tapi saya pujuk diri agar tabah menghadapi dugaan ini

Ada kala saya menyampah
tapi saya buang rasa itu kerana it sangat menyakitkan hati

Ada kala saya terasa,
tapi saya hanya mampu pujuk diri dengan doa agar di berkati oleh Ilahi..



Saya hanya manusia yang punya hati dan perasaan
Ada kala saya tewas dengan kelemahan saya sendiri
Tapi dalam masa yang sama saya tahu saya mampu menghadapi semua ini
Walaupun pada kamu tiada secumit rasa kasihan atau sayang di hati.

Saya belajar dari semua ini dan Moga Allah s.w.t akan tunjukkan kebenarannya suatu hari nanti.
Insyallah..



JieJah's Say.
..Pondering thru many thing happening today. I hope im strong enough to go thru this...

No comments: