Friday, October 22, 2010

#228... Longkang!

Post ini agak berlainan dengan post yang sebelum nie
pada mulanya saya tak lah nak jadi sejahat ini
akan tetapi keadaan memaksa saya untuk menjadi begitu
Jauh dalam sudut hati saya agak menyampah and muak
dengan keadaan begini tapi kehidupan harus diteruskan jua
moga pada Allah jua yang akan menentukan apa yang betul dan salah
dan saya jua mengaku yang seorang hamba yang tidak sempurna
masih lagi tercari akan kepastian yang sebenar
tetapi saya hanya manuasia biasa
saya tertanya maka terciptanya manusia yang ku gelarkannya longkang
paling menakutkan mereka adalah orang yang hipokrit
yang menganggu kehidupan saya yang serba mencabar ini
pada mereka saya sebenarnya tidak paham akan kehendak mereka
tidak pasti akan tujuan mereka
apa yang pasti hanya ini menyakiti diri saya
soalnya kecik akan diperbesarkan sebesar universal
dan biler soalan yang besar akan diperkecilkan kepada sebesar zarah
apa masalah nya sekarang
cemburu..soalnya anda tidak perlu cemburu kerana saya hanya manusia biasa sahaja
maaf saya bukan seorang pembodek! dan saya punya harga diri kerna saya tidak perlu berpura untuk mencari rezeki...

Sekian...Wassalam.


JieJah's Say...

Post ini jua saya ingin mengucapkan terima kasih saya
yang tidak terhingga, semoga Allah melindungi mereka
pada Nya aku memohon dan meminta..

No comments: